۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷

مسابقات بین‌المللی تنیس فجیره؛

راهیابی تنیسور ایرانی به دور دوم رقابتها/ صادق وزیری حذف شد

راهیابی تنیسور ایرانی به دور دوم رقابتها/ صادق وزیری حذف شد

غزل پاک‌باطن یکی از دو نماینده تنیس ایران در رقابتهای بین‌المللی تنیس فجیره موفق شد با پیروزی مقابل تنیسور مصری به دور دوم رقابتها راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدول اصلی مسابقات بین‌المللی تنیس زیر ۱۸ سال امارات از روز گذشته در شهر فجیره آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد. تیم ملی تنیس دختران کشورمان نیز با ترکیب غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری در این رقابتها شرکت کرده است.

در این دوره از مسابقات تنیسورهایی از آلمان، انگلیس، هند، مصر، روسیه، مالت، ایران، صربستان، مولداوری، کرواسی، گرجستان، پاکستان، اکراین، ترکیه، بلغارستان و قزاقستان در جدول اصلی حضور دارند.

در روز نخست رقابتها غزل پاک‌باطن در مقابل تنیسوری از مصر با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. وی در دومین بازی خود فردا چهارشنبه سیزدهم آبان‌ماه به مصاف تنیسوری از انگلیس می‌رود. در دیگر دیدار راند نخست بازیها صدف صادق وزیری دیگر نماینده کشورمان مقابل تنیسوری از ترکیه باخت و از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

در ادامه این رقابتها تیم ملی تنیس ایران امروز در بخش ۲ نفره نیز به رقابت با حریفان خود می‌پردازند که در راند اول با تیم ۲ نفره مصر و اکراین روبرو می‌شوند.

کد خبر 2956756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha